[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Enllaç amb Pineda

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll oct 26 11:46:40 CET 2009

---------- Missatge reenviat ----------
De: Eduard <eduard.guifi at gmail com>
Data: 26 / octubre / 2009 11:43
Assumpte: Re: [guifi-barcelones] Enllaç amb Pineda
Per a: "\"guifi.net al Barcelonès\"" <
guifi-barcelones a llistes.projectes.lafarga.org>

Ahir al mati el varem muntar amb l'Aureli i el Marcos, veiem pineda a -90
 de forma estable i tambe Llavaneres. Per la tarda el  Dani va configurar be
els trastos i varen connectar i podiem fer ping al maresma, em vaig animar i
el vaig pintar de verd.

Peró la connexió es molt dolenta i cal col·locar una 350mw (ara te una 100
:)) a pineda i col.locar un altre tram de mastil i una parabòlica mes gran a
granvia (ara te una offset de 60cm). De moment el padri es l'Aureli i les
antenes son material prestat d'en Marcos, destinat a Sabadell. A veure si la
gent del Maresma s'anima ara que ja es veu que es possible.

El deixare en construcció fins que no estigui estable.

Biscaia es veu be des de granvia, pero falten slots i antenes, a veure si
les decisions a curt de la reunio es poden anar fent de forma rapida. El més
urgent es pont del treball i sé que hi estan treballant.

Eduard.