[MataroSensefils] Proposta ajuntament punt de vista social

jesus rivera masteler a gmail.com
dis maig 23 11:21:09 CEST 2009

Hola,

segons la meva opinio, el document esta força be, pero crec que ha d'anar
una mica més enlla de la part tècnica, i afegir alguns aspectes no tant
tecnics com ara: proposar unes xerrades per presentar al public la solució,
proposar uns tallers per ensenyar a particulars com es construeix un node,
analitzar la fractura social actual i la que quedaria despres, una proposta
publicitaria perquè l'Ajuntament es pugui penjar les medalles, etc.

La proposta seria més rodona i estarieu ajudant a l'Ajuntament a sumar-s'hi,
i veuria la inversió molt rentable.

salut

jesús
El 23 / maig / 2009 09:38, <llista-request a matarosensefils.net> ha escrit:

Jesús Rivera
masteler a gmail.com