[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dis maig 23 09:38:14 CEST 2009

> [...]
> Crec que seria interessant posar-los quant costaria muntar un supernode
> si cedissin el material a la fundació guifi, dient-los que la diferència
> de preu ve donada perquè en un cas cal contractar una empresa i, en
> l'altre, és un treball fet per voluntaris i llavors el cost és
> simplement el material del node. Però recalcar-los que llavors el
> material és cedit a la Fundació Guifi i deixa de ser propietat de
> l'Ajuntament (més que res per no fer el "pardillu" i que un treball fet
> per voluntaris no es converteixi amb el temps en la xarxa sensefils de

Jo crec que la titularitat del material te que ser de qui ho paga. Donar-lo
a la Fundació significa contractes, cesions, etc. y crec que no es el que es
busca.

Sobre lo del muntatje en Jordi de Setup segurament ens ho pot explicar
millor, el ha fet varies instalacions municipals.

> Pel que fa als altres comentaris, dir-los que independentment de que ens
> cedeixin o no material, si que agrairíem molt que ens facilitessin
> l'accés a espais públics on poder muntar nodes.
>
> Per acabar, estic d'acord en que caldria recalcar que podrien cedir
> ampla de banda, ja que hi ha ajuntaments que estan donant connectivitat
> gratis. Potser caldria informar-los de les passes burocràtiques
> necessàries (constituir-se com a operadora, etc...) que cal seguir si
> l'ajuntament vol fer això. També caldria proposar-los una manera tècnica
> de com fer-ho, potser...

Un operador pagat amb diners publics? crec que no
http://www.guifi.net/node/9431

Potser avans de parlar amb l'Aj tendriau que tindre clars els temes
juridics, pq si no al final es poden anar en contra.

Salut
Sebastian Galeano