[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis maig 23 02:46:34 CEST 2009

Hola Moi!

Tal com he comentat en un correu anterior (haig de mirar d'explicar-me
millor ;-) )

Exactament deia d'afegir:

"Un altre cosa és que també podria detallar en un altre secció de quines
altres maneres ens poden ajudar:

(...)
-Donació de material a la Fundació Guifi.net. Nosaltres ja faríem la
instal.lació a molts dels punts que tenim disponibles."

I per això jo preguntava si no era això el que deies, a part d'afegir tal
com comentes, la possibilitat d'igualment disposar de localitzacions amb
titularitat municipal.

Estem parlant del mateix?

Jordi

El 22 / maig / 2009 21:29, Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com> ha
escrit: