[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Sebastián Galeano tronity2k a hotmail.com
div maig 22 12:38:00 CEST 2009

No se si encaixa al Aj. de Mataró.
Pero potser tb es pot proposar fer servir fibra neutral y posar-la a disposició del ciutadans.
No dic pq gastar-se 30k potser es pot millorar la xarxa amb fibra que ja te tirada l'aj.
SalutSebastian Galeano
> Date: Fri, 22 May 2009 12:18:10 +0200
> From: enric a musaik.net
> To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró
>
> En/na Jordi Clopes ha escrit:

> Salut nano,
>
> jo me l'estava mirant justament ara.
> M'he mirat els tres primers i els he trobat que estan molt i molt
> currats. Es nota que hi ha molta gent, molt de treball i molt de temps a
> les esquenes. Això per la gent de guifi.
> Respecte al projecte que tu dones per l'IMPEM, m'he quedat de pedra. És
> [...]

¡Quítate unos clics! Ahora, Internet Explorer 8 tiene todo lo que te gusta de Windows Live ¡Consíguelo gratis!
http://ie8.msn.com/microsoft/internet-explorer-8/es-es/ie8.aspx