[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Enric enric a musaik.net
div maig 22 12:18:10 CEST 2009

En/na Jordi Clopes ha escrit:
> Hola!
>
> Algú li ha pogut fer un cop d'ull?
>
> La proposta en si és només l'últim document (4):
>
> http://matarosensefils.net/ajuntament/Proposta_Impem09.pdf
>
> Són mapes i pressupostos, es mira en 5 minuts ;-)
>
> Feedback please!!!!
Salut nano,

jo me l'estava mirant justament ara.
M'he mirat els tres primers i els he trobat que estan molt i molt
currats. Es nota que hi ha molta gent, molt de treball i molt de temps a
les esquenes. Això per la gent de guifi.
Respecte al projecte que tu dones per l'IMPEM, m'he quedat de pedra. És
espectacular el que podem arribar a fer. Són molts supernodes.  A mi em
sembla molt bé el tema de fer-ho per dues fases, perquè 14000euros són
molts. I crec que està clar.

Petits retocs.
Pàgina 5, hi ha el llistat dels supernodes de la primera fase, quan
hauria de sortir el llistat de la segona fase. El mapa està bé.
I a les pàgines 12 i 13, quan parles dels enllaços troncals de 5GHz, no
ser si queda clar la intenció d'enllaçar la Torre de Telecomunicacions
del Maresme amb altres pobles. Pot ser caldria insistir en la intenció
d'entrar a la xarxa guifi.net que està a tot Catalunya. Entenc que això
està claríssim. Però al llistar tots els supernodes i els enllaços entre
ells, no es veu clar cap a on van els enllaços que has fet en negre.
M'explico, oi?
Finalment, no ser si cal especificar més el tema de la instal·lació, a
nivell de cables a cada lloc. Jo crec que no, perquè una empresa
instal·ladora ja ho sabrà fer. Però aquesta és l'altra. En el pressupost
no surt res de la instal·lació, entenc que ho farà les empreses
subcontractades de l'Ajuntament com en Boquet.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.