[MataroSensefils] 3ª. PartyWifi Badalona

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu maig 17 22:12:11 CEST 2009

Hola,

Per si algu hi pot anar. Jo malauradament no puc.

A part de totes les xerrades interessants, hi ha un concurs que *té* com a
premi el material per muntar un node :-)

Jordi

 3ª. PartyWifi Badalona