[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Des de l'Habana s'agafa guifi.net-BCNxaiMistral-etic i BCNpTreball-BDNguasch

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu maig 17 12:17:29 CEST 2009

---------- Missatge reenviat ----------
De: <rafa pangea org>
Data: 17 / maig / 2009 09:55
Assumpte: Re: [guifi-barcelones] Des de l'Habana s'agafa
guifi.net-BCNxaiMistral-etic i BCNpTreball-BDNguasch
Per a: guifi-barcelones a llistes.projectes.lafarga.org

Hola, soc en rafa (nodes BCNxai... i BCNpTreball, bé, com a col.laborador de
la Xarxa Comunitària de Sant Antoni em vaig comprometre a fer d'enllaç amb
guifi).

He repasat el que dius i:

A BCNxaiMistral vaig encarar una rajola de 23dB cap a Mataró +/- 52-53º NE,
quan la estava orientant vaig veure 2 conjunts d'edificis ben alts i la
senyal semblava que havia de pasar per mig. Aquests blocs desapareixen cap a
l'Est.

Sobre aquet punt de la "senyal"... faig una peticio d'ajuda al companys de
guifi-barcelones, ja que no m'acabo d'aclarir amb el winbox i les proves de
scan amb aquesta rajola (esta en la wlan4). Avui pujare i la orientare en la
mateixa direccio que la que es cita d'enllaç BCNxaiMistral-etic (55º NE).

Sobre el node de Pont del Treball, que esta com a mínim 6 km mes a prop, he
de repasar la configuració que te i les possibilitats de posar una rajola i
us dic alguna cosa aquesta setmana.

rafa

 Bon dia,