[MataroSensefils] Ajuda a isern

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
div maig 15 21:17:33 CEST 2009

mira si l'interficie wireless te el DFS Mode activat a "radar detect"
una mica per sota on s'escolleix el canal o fer
un /interface wireless pr que ho pugem  veure

Jordi

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Enric
Enviado el: viernes, 15 de mayo de 2009 1:02
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Ajuda a isern

Salut,

una diagnosi del que està passant a isern. Pot ser?

-------- Missatge original --------

Hola,

per les proves que he estat fent em sembla que el problema és una mica
més complicat. M'explico:
- de l'enllaç de l'escorçador em baixo la peli a 300 Kb de mitja
- d'internet em puc baixar coses a 100 kb de mitja

tot això és cert mentre tinc l'enllaç obert, és a dir:  si faig una
petició, quan comença a baixar l'arxiu la velocitat és aquesta. Però si
em quedo una estona sense accedir a internet és com si perdes la conexió
amb l'enllaç i quan torno a fer una petició triga una estona a tornar a
donar-me servei. Com si em fés fora i després hagués de tornar-me a
conectar al node. Això és el que fa que tot sigui molt lent: deixo de
fer servir l'internet mig minut i em desconecta; quan torno a fer una
petició m'haig de tornar a conectar i triga una estona fins que ho fa.
Salut!

En/na Sebastián Galeano ha escrit:
> Aquestes macs son diferents, esteu segurs que heu configurat la radio
correcta amb el conector que toca (A en cas de Main y B en cas d'AUX).

> Per cert es interesant posar les antenes de cobertura al wlan1 pq es la
que per defecte es asignada al bridge principal, si no en gastes aquesta mes
la de la wlan de cobertura.

> Una cosa que he vist aquets anys es que les mikrotiks cambien a vegades
l'ordre de les wlan segons les posis (el que vull dir es que tu muntes les
minipcis poses la rb en marxa i al fer un reset-configuration les macs han
canviat d'ordre :P)

> Jo el que faig es posar les minipcis que es montarán inicialment al node;
fer un reset-configuraction y ficar les macs resultants a guifi.

> Hi ha una altre manera de fer-ho, consisteis en renombrar les wlans, pero
es una mica xungo :P

> Altra cosa es el tema del canal, normalment es configura un canal y
despres al lloc es tria el correcte veient l'us d'aquet.

> Crec que avans si no posaves canal al aplicatiu, la mikrotik activava el
site-scan que va fent scans de canal i canviant-lo pel menys ple (amb el
consequent tall de la conexió).

--
Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva

l'assumpte del correu