[MataroSensefils] Ajuda a isern

Enric enric a musaik.net
dim maig 12 10:48:51 CEST 2009

Salut,

estem fent el canvi d'IPs a Isern.

De moment s'ha connectat una de les portes d'internet, on hi ha la sopa
de pedres. La senyal és més dolenta que amb l'antena i linksys anterior,
però el que m'estranya més, és el que diu el meu linksys sobre la
connexió que tinc amb la mikrotik:

root a RadioEstella:~# wl -i eth2 status
SSID: "guifi.net-MataroSensefils_Isern"
Mode: Managed   RSSI: -70 dBm   noise: -88 dBm  Channel: 1
BSSID: 00:C0:CA:1D:A2:F0        Capability: ESS ShortPre ShortSlot
Supported Rates: [ 1(b) 2 5.5 11 ]

Els Supported Rates haurien d'arribar a 54Mbps, no?

Comencen a canviar-se els primers sensefileros a la nova configuració i
es queixen de que va molt i molt lent.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.