[MataroSensefils] Mercat d'intercanvi del Solstici d'Estiu

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim maig 12 09:19:42 CEST 2009

Bon dia,

Doncs estaria molt bé preparar un petit taller per explicar el que fem i com
connectar a la xarxa i als seus continguts. Estan molt aprop del node de
Cuba i Isern.

Podriem aprofitar el material generat pel taller que tenim pendent a les
Esmandies.
Tot i que la gent de guifi.net ja té moltes presentacions generades.
Em consta que hi ha força gent interessada i a aquella zona encara no hi
arribem.

Ja direu!

Jordi

El 11 / maig / 2009 22:09, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: