[MataroSensefils] Compra col.lectiva de Nanostation 2

Joan Pons joan a dracnet.com
dll maig 11 11:09:23 CEST 2009

Jordi,

no creus que es una mica contradictori el fet de que estiguin esgotades amb el fet de que donin problemes ?

els meus actualitzats amb el darrer firmware, han funcionat i segueixen funcionant sense problemes.

per preu i característiques penso que es el millor AP que hi ha ara mateix.

potser hauríem de veure el detall d'aquest problemes que comentes, que si desprès surten pífia encara me'ls fareu pagar a mi.

A tu !

Joan