[MataroSensefils] Compra col.lectiva de Nanostation 2

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll maig 11 10:53:11 CEST 2009

Ostres, doncs que bé Joan.

Dissabte em varen dir que a part d'estar esgotades donaven problemes.

Però si tu les has provat i et van bé, doncs de conya :-)

Llavors potser que esperem a finals de mes.

Gràcies!

Jordi

El 11 / maig / 2009 10:49, Joan Pons <joan a dracnet.com> ha escrit: