[MataroSensefils] Servei de telefonia per VoIP inhalambric?

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim mar 17 14:29:43 CET 2009

Bones,

> segons m'ha explicat un company de feina que és radioaficionat
> existeix limitació de potència però no per a ells. Els radioaficionats
> amb les llicències corresponents, si ho volen poden emetre a 100W. No
> conec els detalls de la normativa però podria tractar de trobar-ho.
> Suposo que la limitació que tenim és perquè les freqüencies wifi no
> són realment lliures. Això explicaria el límit de potència i la
> teòrica obligatorietat de funcionar amb l'autohoping, de manera que
> les ràdios puguin deixar lliure un canal si detecten un emisor de
> [...]
Home, potser seria interessant conèixer la normativa que permet emetre a
major potència en wifi. Més que res pensava en la possibilitat de posar
omnis potents en certs llocs o antenes direccionals per depèn de quins
enllaços de llarga distància amb gran qualitat de senyal (de fet, si es
pogués fer legalment, també podria ser part d'una solució tècnica per
donar servei de "movils" wifi o de cobertura amplia amb poques antenes
sectorials o omnis). Be, no se si els gurus del tema ja us ho heu mirat
i teniu les vostres conclusions (molt probablement si). Compartiu,
compartiu...
    Vinga, salut.

       Ermoi.