[MataroSensefils] Enllaç Mataró-Barcelona

Jose Legido jose a legido.com
diu mar 15 22:22:26 CET 2009

Hola!
Ahir per la nit mirant les xarxes des de l'antena que apunta a BCN des
de Mataró node Isern:
http://www.guifi.net/node/19268

vaig rebre senyal d'aquesta a mes de 90 de senyal, però:
AB R  00:0C:42:31:04:0B guifi.net-BCNxaiMistral-etic 5ghz -92

Que està a aquest node de Barcelona:
node: http://www.guifi.net/node/8269
trasto: http://www.guifi.net/guifi/device/11901/

Amb aquesta distància amb Mataró
http://www.guifi.net/node/8269/view/distancesmap?lat2=41.540686&lon2=2.439979

A la web fica que es una yagi/directive de 18 dbis però em sembla que
en LinksysDS em va dir que era una rajola de 23dbis, que seria el
mateix que tenima a Mataró Isern

Si voleu podríem fer proves, concretant quin material (paràboliques de quant)

Qui té ganes? jo moltes!!! Qui ens deixa el làser per repetir el que
van fer al sopar dels 5.000 nodes?
Fotos alineació amb làser:
http://guifi.net/node/18322
http://guifi.net/node/18324