[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 28, número 13 VoIP

Aureli aureli.gomez a gmail.com
diu mar 15 19:34:37 CET 2009

VoIP..

Epsss a Palafolls - Pineda... hi havia el projecte per telefonia amb
guifi. En principi caldria pensar en clients locals (tipus telefon
fixe). Per Pprlar d'un nivell superior de movilitat caldria veure el
teme de les interferencies esmentat.

Tot i aixi la telefonia a la xarxa local (que podriem conectar amb la
resta de guifi) es un Servei força atractiu, oi?

Aureli

El 15 / març / 2009 18:00,  <llista-request a matarosensefils.net> ha escrit: