[MataroSensefils] Instal·lació a Isern

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll mar 2 15:51:33 CET 2009

Ok, estava flipant! :s

Si en Sebas es pot coordinar podríem fer les proves tant amb la planar com
amb la parabòlica aquest mateix dissabte.

En Raúl té raó amb això de l'accés a la teulada. Tot i que el nou trasto
anirà a un loc més operatiu no és recomanable que siguem més de quatre
persones, de fet quatre ja és una mica just. L'espai és reduït i no hi ha
baranes, si fa vent ho haurem de deixar per un altre dia.  Si us sembla bé
podem quedar a les 10h al vestíbul del nº 1 al Carrer Sant Isidor.

Salut!

Albert