[MataroSensefils] Instal·lació a Isern

Sebastián Galeano tronity2k a hotmail.com
dll mar 2 15:38:22 CET 2009

Res error, si q hi han perfils :P

Per cert podem quedar un día per planificar el tema del cambi d'antenes a paraboliques, per fer l'enllaç definitiu una vegada fetes les proves.

Si es el node http://guifi.net/node/19268  l'orientació es:

 29.526 Qms:
 Building
 231º - Sud oest

Salut
Sebastian Galeano

From: tronity2k a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Mon, 2 Mar 2009 15:29:48 +0100
Subject: Re: [MataroSensefils] Instal·lació a Isern

Bones,

No ha arribat el contigut del meu correo.

Deia que si el node es aquest: http://guifi.net/node/19268
No hi han perfils: http://guifi.net/node/19268/view/distancesmap?lat2=41.374836&lon2=2.163789

Y que el tema de l'azimut ho podeu veure al plantejar l'enllaç a la web dels dos nodes o anant a la tab distancies del node i buscant per nom BCNmargarit.

Salut
Sebastian Galeano

> Lo del node paralel es refereix a que no tocarem la instal.lació actual
> que està funcionant per no deixar a la gent sense servei.
>
> Ja hi han propostes de nodes de conexió amb Barcelona, i ens segueixen
> per aquesta mateixa llista. Jo deixaria una planar mirant cap allà a
> veure que passa! Potser no serà bcn i serà algun poble del maresme?
>
> I Jose, jo vigilaria de pujar molta gent a la teulada. Es un accés un
> pel complicat, i no és un lloc per fer una reunió!
>
> R.

Diferentes formas de estar en contacto con amigos y familiares. Descúbrelas. Descúbrelas.
Chatea sin límites en Messenger con la tarifa plana de Orange
 http://serviciosmoviles.es.msn.com/messenger/orange.aspx