[MataroSensefils] Xerrada de Guifi.net

Enric enric a musaik.net
dij jun 25 12:37:10 CEST 2009

Salut sensefileros,

fa dies vaig enviar aquesta proposta de xerrada.
Suposo que ningú que està a aquesta llista li va bé. Em podeu dir a on
em puc dirigir per demanar un ponent? Em podeu reenviar aquest correu a
algú que pugui està interessat?
Merci.

En/na Enric ha escrit:

--
Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva