[MataroSensefils] Xerrada de Guifi.net

Enric enric a musaik.net
dll jun 15 17:13:59 CEST 2009

Salut,

s'han posat en contacte amb mi per veure si algú de Guifi.net podria fer
una xerrada sobre la xarxa Guifi a Arnès (Entre la Terra Alta i les
Terres de l'Ebre).
Fan unes jornades d'una setmana sobre Energia i Medi Ambient i hi ha tot
tipus de tallers. Sembla molt interessant, però jo no m'hi puc
comprometre. És la primera setmana d'Agost. Us envio el programa, tot i
que no és oficial i no és per difondre, sinó que és per veure si algú
pot fer de ponent i perquè sàpiga a on va.

Us deixo el correu que m'han enviat i us adjunto el programa.
Si ningú em diu res, almenys dieu-me a qui em puc dirigir per fer la
xerrada.

--
Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva