[MataroSensefils] Com connectar a la xarxa? (era Re: hola)

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
div gen 23 18:15:12 CET 2009

Ok Jordi,

aprofitaré el teu text per a ampliar el manual que va fer en Jose.

Aprofito per a recuperar una idea d'en Raúl: Podríem fer compres a l'engròs
de nanostations (aja han arribat les LOCO) i distribuir-les nosaltres. Amb
el marge podríem finançar els nous nodes. A Isern tenim 3 linksys per
vendre. Vam dir de vendre'ls configurats i a un preu mòdic. Seria una manera
de que els usuaris contruibueixin a finançar la xarxa sense que els suposi
un sobrecost.

Em sembla que hem oblidat dir-li a la Nina que si es vol connectar a Isern
escrigui a la llista:

Isern a mail.matarosensefils.net
http://mail.matarosensefils.net/mailman/listinfo/isern_matarosensefils.net

Salut,