[MataroSensefils] voldria donar-me d'alta amb vosaltres

nina gonzalez ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dll gen 19 08:17:18 CET 2009

Hola bones,
des de casa meva veig la xarxa Mataró sense fills, suposo que per poder accedir m'he de facilitar una clau. Ja em direu. Normalment els dimarts no puc venir a la reunió, però si no hi ha un altre forma intentaria combinar-m'ho per venir. Merci
  ----- Original Message -----
  From: Albert Comas
  To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
  Sent: Tuesday, December 23, 2008 4:16 PM
  Subject: Re: [MataroSensefils] voldria donar-me d'alta amb vosaltres

  Hola Nina,

  t'ha contestat algú? Sembla que per proximitat podries connectar-te a al node d'Isern.
  Tens algún Router inalàmbric? Pots veure una xarxa amb el nom www.guifi.net/mataro ? Si la veus puc donar-te accés provisional a través d'aquesta.
  Recorda que ens pots trobar tots els dimarts a partir de les 19:00h a: AAVV de l'Escorxador, C\Prat de la RIba, 110. Tel: 93-790-25-46

  Salut,

  Albert