[MataroSensefils] La Sopa de Pedres ha tornat ...

Enric enric a musaik.net
diu gen 18 23:20:50 CET 2009

Salut sensefileros,

després d'estar uns dies sense funcionar, ja tornem a tenir la sopa de
pedres en acció.
Els reis han portat un disc dur d'1Tb (1000Gb) per poder omplir. De
moment ja en tenim uns 600Gb utilitzats.
Li he canviat la cara, i en principi, tots els serveis que funcionaven
abans segueixen funcionant: tots els continguts, el ftp, la ràdio, el
Servidor de Noms (DNS), el wiki i el mldonkey. He canviat la debian
(GNU/Linux) que portava instal·lada, que és més nova i amd64.
Si voleu provar-la:

http://10.35.168.104

Si algú veu alguna cosa que no funciona, no pot navegar a través de mi,
o qualsevol problema, si no ho diu públicament, el penjaré de l'antena
més alta que trobi. Merci per dir-ho.

PD: La llista de correu em diu que en Shilo s'ha desapuntat de la
llista, m'estranya. Cristina comenta-li.

--
Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva