[MataroSensefils] álamos i Maresme

Luis Busquets luis.busquets a ilidium.com
diu des 6 06:11:19 CET 2009

He vist que hi ha un node operatiu al carrer los Álamos i voldria
conectar-m'hi des de casa dels meus pares(P. Brisa) així com
reconectar-me des del carrer Colon a la Torre Maresme. He vist que a
guifi.net hi ha una llista d'IPs asignades als diferents sub-nodes que
es conecten a cadascún dels dos nodes. On és que puc demanar Ips per a
cadascún d'ells?