[MataroSensefils] connexio a isern

Enric enric a musaik.net
diu des 6 00:43:00 CET 2009

Salut,

he estat tota la tarda i part de la nit canviant linksys.
La intenció era afegir un linksys amb la connexió nova perquè es pogués
sortir per internet per casa meva tant amb la connexió nova
(guifi.net-matarosensefils_Isern) com amb l'antiga
(matarosensefils_Isern). Com que només tenia una caixa estanca, he posat
els dos linksys i els dos transformadors tots apretadets i calentonets (
no ser si l'estiu aguantarà).

El problema ha estat que un cop ho he tingut tot connectat i empalmat,
va i em falla el linksys que utilitzava primer (no he seguit la primera
norma del hacklab, si una cosa funciona no la toquis). Sort que en tenia
un altre per casa. L'he canviat i ara sembla que estic connectat amb dos
linksys a les dues xarxes diferents.

Problema: La senyal que em dona la connexió nova (un linksys amb una
antena planar de 24dbi) és de -58, però la mikrotik em diu que em veu a
-92. I els altres clients connectats a la mikrotik tenen pitjor senyal.
Jo crec que hem de canviar l'antena per veure què passa. Però crec que
el problema és l'antena omni de 2,4GHz que hi ha a isern.

Ara, l'internet i la sopa, en principi està funcionant com abans. Però
com que he hagut de reconfigurar de nou el linksys pot ser que fallin
coses. No us talleu en dir-me de seguida que no us va, està clar que si
no va no em podeu enviar el correu, però ...

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.