[MataroSensefils] fira Innovàtic o Innova 360

aurelig7 aureli.gomez a gmail.com
dll set 22 19:28:02 CEST 2008

Aquest Diumenge pujo, compteu amb mi per la connectivitat.

Teniu cap aparell lliure per fer de relay amb la resta de la xarxa?

Aureli

El 22 / setembre / 2008 17:45,  <llista-request a matarosensefils.net> ha escrit: