[MataroSensefils] Re: Mataró sensefils amb fils?

luis.busquets a ilidium.com luis.busquets a ilidium.com
dll set 22 18:37:02 CEST 2008

Doncs tal com diu ethernet (100BASE-TX) arriba fins a 100m

http://www.duxcw.com/faq/network/cablng.htm

Els 100m també és una limitació per a Gigabit Ethernet. Em resulta molt
difícil pensar que necessites més de 100m. Si estás a una planta baixa
d'un edifici de 8 plantes:

15m entre l'enrutador i el cel obert.
9x3 = 27m d'alçada a Mataró.
15m entre el cel obert i l'enrutador

Total 57m Quants pisos recorre el cable que teniu? Segur que és un
problema de capa 2 (enllaç)? Potser és de capa 3(xarxa) o de capa 1 (físic
- el més probable).