[MataroSensefils] Mataró sensefils amb fils?

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll set 22 18:26:04 CEST 2008

Hola!

fins a 100m? A veure, us explico. Com que la distribució dels pisos és
diferent per  a tots i vam cablejar l'edifici està per la façana de davant,
la del darrere i també pel cel obert. Som 3 que ja fa anys que estem
connectats i un altre que vam connectar fa poc però viu al tercer i sembla
que no arriba la senyal. Diria que el cable no té cap defecte perquè el vam
comprobar una vegada instal·lat amb un aparell d'aquells de leds
intermitents. Vaig estar buscant informació per internet i no recordo on
vaig veure que el cable de xarxa té una limitació de metres. En qualsevol
cas jo me'n fio més de'n Clopés que de qualsevol forero d'internet, i més si
ens soluciona el problema ;). Teniu idea de què passa?

Martí: Si vols rapidesa puc passar avui mateix per mirar-ho i el berenar per
a la gent de sensefils el deixem per el día que fem instal·lació. T'ho dic
perquèè a partir de demà estaré fora fins dilluns. Si no ho deixem per la
setmana següent.

Salut,

Albert