[MataroSensefils] Mataró sensefils amb fils?

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dll set 22 17:16:37 CEST 2008

Per alusions :-)

haurem de mirar si es fàcil tirar un cable fins al vostre pis, o posem
una anteneta al balcó. Si ens convides a bererar a tots els de la llista
segur que trobem solució!

R.

En/na Martí Comas ha escrit: