[MataroSensefils] Mataró sensefils amb fils?

Martí Comas marti.comas a gmail.com
dll set 22 16:17:57 CEST 2008

Salut!

Em dic Martí i fa cosa d'un parell de setmanes que amb la meva companya hem
canviat de pis i ens hem traslladat a la cantonada del carrer Sant Isidor
amb el carrer Isern.

Ja fa temps que sentíem curiositat pel moviment de sensefils, i de fet uns
bons amics hi estan connectats i ens n'han parlat molt bé, però mai havíem
decidit fer el pas.

El cas és que parlant amb en Raul, ens va comentar que al terrat del nostre
bloc hi havia el node d'Isern i que segur que ens hi podríem connectar amb
facilitat. Ara bé, com caldria que ens hi connectéssim? Sense fils? Amb fils
(tirant un cable de xarxa pel cel obert)? La veritat és que estem una mica
perduts, a veure si ens podeu orientar...

Res més, esperem respostes!

Martí.