[MataroSensefils] Connectar a matarosensefils_Isern (era Re: Potència d'emisió i radiacions -- linea internet)

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim set 9 17:39:30 CEST 2008

Bones,

> Per cert, crec que hauríem d'unificar les llistes en una de sola. Amb
> els dubtes que es van resolent en una zona, d'altres zones s'en
> podrien beneficiar.
Hi estic d'acord. Ara per ara tampoc som tants, no? si d'aqui a un temps
la cosa creix massa potser si que podem tornar a fer servir llistes
diferents, però llavors jo el que faria seria NO crear llistes per
zones, sino potser per temes (una general, una de connectivitat de
clients, una de la troncal, una d'aerogeneració ;-> ...).
    Vagi be.

       Ermoi.