[MataroSensefils] Connectar a matarosensefils_Isern (era Re: Potència d'emisió i radiacions -- linea internet)

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim set 9 17:19:34 CEST 2008

Hola,

No cal que enviïs tres vegades el mateix correu en diferents fils. Amb un ja
et llegim.

De les xarxes que dius només et pots connectar a "matarosensefils_Isern" ja
que les altres estan destinades a d'altres tasques.

A veure si hi ha algú d'Isern que pugui afegir a la seva llista i fer-te un
cop de mà.

Per cert, crec que hauríem d'unificar les llistes en una de sola. Amb els
dubtes que es van resolent en una zona, d'altres zones s'en podrien
beneficiar.

Per temes administratius específics de la zona, es poden utilitzar els
correus de les persones interessades o d'altres mitjans.

Jordi