[MataroSensefils] [ForaDeTema] Reunió aerogenerador

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll set 8 13:25:35 CEST 2008

De pm!

Jo seguiria el tema per aquesta llista.

La llista del HN no és pública i potser hi ha gent que més endavant vulgui
aprofitar els vostres avenços o donar un cop de mà.

És una opinió.

apali!

Jordi