[MataroSensefils] [ForaDeTema] Reunió aerogenerador

Jose Legido jose a legido.com
dll set 8 13:20:13 CEST 2008

La veritat que bastant bé. Quedarem d'aqui 15 dies per fer feina al taller,
hi ha 4 tasques a fer fins llavors.
Si us sembla bé, aquest fil el podríem seguir per la llista del Hacklab
Nòmada que pega més:
Hl-nomada a listas.sindominio.net
https://listas.sindominio.net/mailman/listinfo/hl-nomada

Anirem informant dels avanços.

Falta que Ermoi envïi el resum de la reunió.

Salut!