[MataroSensefils] [ForaDeTema] Reunió aerogenerador

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div set 5 13:58:11 CEST 2008

Bones,

> Per mi podem quedar el diumenge al taller, tot i que com ja vaig dir
> si no hem de muntar res seria millor que quedéssim per Mataró, ja que
> així no ens haurem de desplaçar. Però com preferiu vosaltres.

Doncs d'acord. Ens trobem al xiringuito Tsunami (el primer a mà esquerra
de Sant Simó) a les 10 aquest diumenge, ok? Un altre dia, quan tinguem
algunes parts fetes o en volguem fer ja anirem a conèixer el taller.
    Us va be a tots?
    Vinga, fins diumenge.

       Ermoi.

P.D.) Si voleu, porteu una mica pensat de què us agradaria més
encarregar-vos.