[MataroSensefils] [ForaDeTema] Reunió aerogenerador

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dij set 4 16:44:42 CEST 2008

Hola a tothom,

he estat de vacances a una racó sense connexió a internet (només és
qüestió de temps que hi arribi el sensefils ;).

Per mi podem quedar el diumenge al taller, tot i que com ja vaig dir
si no hem de muntar res seria millor que quedéssim per Mataró, ja que
així no ens haurem de desplaçar. Però com preferiu vosaltres.

Salutacions,

Albert