[MataroSensefils] linea internet

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
div set 5 02:59:42 CEST 2008

Hola Moni,

Et dic el mateix que a l'Oscar.

De totes maneres, si mires el mapa de mataró a guifi (
http://guifi.net/mataro ), veuràs tots els nodes que hi ha projectats. La
idea és que, en breu, molts d'aquests nodes estiguin actius i hi hagi algún
a prop de casa teva on t'hi poguis connectar.

Ves seguint la llista. :)

Per cert, et resultarà molt més fàcil connectar-te, si tens accés al terrat
per a instal·lar-hi un trasto (router) i si pots baixar un cable fins a casa
teva.

Salut!

Daniel.