[MataroSensefils] Acta Reunió Dimarts 02 de setembre 2008

Jose Legido jose a legido.com
dij set 4 09:04:15 CEST 2008

Bon dia.
Portal Captiu:
El que es va parlar a la reunió es que el portal captiu ha d'explicar el que
es Mataró Sensefils i guifi.net
No una plana que parles d'ajuntaments. Si s'arriva algun acord, en la
següent web, quan "entres" al portal captiu, ficar un link per diferents
serveis, un d'ells el de l'ajuntament. Ho sento si no ha quedat clar, es el
que tenen els resums!!!!

Cuba:
El tema de Cuba era actualitzar a DDWRT per poder ficar el portal captiu, ja
està.

Isern:
Com ja tenim els nous trastos, si et sembla bé Enrc, vam pensar de canviar
la troncal, que no afecta per res als usuaris de zona, ja que no utilitzen
res d'altres llocs, de fet no hi ha res :P

Salut!!!!