[MataroSensefils] Acta Reunió Dimarts 02 de setembre 2008

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic set 3 23:29:08 CEST 2008

Hoooola Enric!!!

En efecte, el que es va comentar a la reunió es que, si s'arriba a un acord
amb l'Ajuntament, una de les coses que es poden fer a canvi, és donar accés
a la web municipal de forma gratuïta i potser a informació municipal
rellevant i/o d'entitats si s'escau.

Evidentment que la informació més important ha de ser la de la xarxa
sensefils i no la dels padrins, siguin quins siguin.

Jordi