[MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll set 1 19:27:24 CEST 2008

Enhorabona Enric per la molt bona noticia!!!!!

Tu ves creant cantera pel sensefils que així si que no ho pararà ningú :-D

Pel que fa a les dades del DNS, jo no les tinc tampoc.

Fins demà a l'assemblea nois!!

Jordi