[MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils

Enric enric a musaik.net
dll set 1 17:18:59 CEST 2008

Salut,

m'emociono veient com està renaixent mataró sensefils. Això ja no ho paren.
Però m'heu enganxat en un moment dolç, però a la vegada complicat de la
meva vida. Demà fa un mes que ha nascut el meu segon fill i la meva
presència a les assemblees, ara mateix, és molt complicada. Però no
dubteu de que sóc aquí, hem estat més de tres anys aguantant a la zona
d'isern i ha valgut la pena pel que ve ara.
No vindré a l'assemblea però estic dins de la xarxa, observant-la i
configurant-la.

Us faré una mica de resum dels que ser que estan connectats a la xarxa
en aquests moments per si en parleu a l'assemblea (diria que no estan
tots en el mapa):

Zona Cuba:

Ivan (Node troncal)
Grifo
Pepita
Una noia

Zona Àcrata:

Centre Social (Node troncal)
Jaume

Zona Escorxador:

Jose (Node troncal)

Zona Isern:

Albert, CristinaShilo, Guillem (Node troncal)
Xevi R.
XeviNúria
Joan
Jordi F.
Fran
Enric
Toni

Respecte al hosting, ara mateix està en un lloc que ens va oferir en
Ferriol fa molt temps. Ell ara no treballa per l'empresa a on ho tenim i
tampoc no està pel sensefils, per tant estaria molt bé canviar-ho.
Per accedir a un cpanel per gestionar la web, podeu anar a
https://matarosensefils.net:2083
amb l'usuari mataro i la contrasenya la de sempre. Es pot comentar a
l'assemblea però no s'hauria d'escriure en cap correu.
Pel tema del domini i els dns, ser que està a
http://gandi.net
ser quin és l'usuari, però no tinc ni idea de la contrasenya, li hauria
de preguntar a en Ferriol si no és que algú ho sap. Jordi?
usuari:adm68-gandi

                                                               Enric

--
ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a