[MataroSensefils] Fira InnovaTIC a Mataró i Trobada guifi.net a Perafita

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic oct 22 09:50:17 CEST 2008

Bon dia Enric,

Estic d'acord amb tu.

Cal facilitar les coses pq la gent s'hi afegeixi i la xarxa no sigui només
per frikis.
Parlant amb la Mònica, ens deia que hi ha molta gent que coneix la xarxa
però que no sap com afegir-s'hi.

Aquest crec que és un dels grans èxits de guifi.net i per això el camí és
reaprofitar les seves eines i la seva manera de fer.

Pel que fa a la col.laboració amb l'ajuntament:

L'Ajuntament és un agent més, que si ens vol ajudar, pot ser molt i molt
útil però no és condició pq la xarxa creixi, ni cal invertir més temps del
necessari.

Tot i això, cal adonar-se que la fira ens pot fer molt de servei com a
plataforma de promoció de la xarxa vers la ciutat i per cridar aquesta gent
nova que reclames.

Potser fora bo fer una nota de premsa sobre la xerrada/taller i enviar-ho
als mitjans, escriu-re una carta als representants de la federació
d'associacions de veïns i/o a cada associació de veïns en particular,
entitats de la ciutat, etc.

La fira també pot ser útil, per cridar l'atenció d'alguna empresa que vulgui
fer instal.lacions per a la gent que no vulgui/sàpiga configurar els equips,
tal com passa a molts indrets on hi ha guifi.net.

L'única condició, com ja saps, són els Comuns Sensefils:

http://www.guifi.net/ComunsSensefils

El meu granet de sorra :-)

Jordi