[MataroSensefils] Fwd: [guifi-gcom] Urgent: Comunicat en nom de la Fundació

enric a musaik.net enric a musaik.net
dis oct 4 20:11:51 CEST 2008

Quoting Daniel López Prat <ormuth a gmail.com>:

> Hola!
>
> Envio aquest mail a la llista pels que no seguiu les llistes de guifi.net.
> Crec que la informació és prou important.

Molt bé nano!
Acabava de llegir la notícia aquesta tarda a La Vanguardia i encara
estava flipant. No havia pogut reaccionar, i llegir aquest comunicat
m'encanta.
Us felicito per la feina que heu fet, perquè es reflexa en aquest
escrit, amb la voluntat de fer bé el que s'està fent.
La multa és absurda i confusa, em recorda el joc brut que va fer
l'Ajuntament de Barcelona quan va dir que la CMT li havia prohibit
oferir sensefils als habitants de Barna. Que la única cosa que es va
aconseguir és confondre a la gent.
Però aquest comunicat, ara cal que corri.