[MataroSensefils] Recuperar linksys encantat -abans-Re: Com va anar ahir a la AAVV escorxador?

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
div nov 21 11:18:34 CET 2008

Bon dia,
no se si en Manel el tenim en aquesta llista?

gràcies lluís, això ho vam provar i no respon. El que preguntavem era
sobre un truc que haviem vist fa temps ,penso que documentat a
comesfa.org , i que es feia un pont amb una agulla directament sobre
unes patilles d'un xipset de dins. Algú s'enrecorda?

Gràcies,

R.