[MataroSensefils] Recuperar linksys encantat -abans-Re: Com va anar ahir a la AAVV escorxador?

Jose Legido jose a legido.com
div nov 21 08:54:30 CET 2008

2008/11/21 Lluís Dalmau <lluis.dalmau a guifi.net>:

> Li has de fer un reset llarg 15-20 segons.
>
> - desendollat de la corrent
> - apretes i aguantes apretat el botó del reset
> - l'endolles a la corrent (continues mantenint apretat el botó del reset
> fins a comptar a 20 segons aprox.)
> - deixes d'apretar el reset, espera ...
> - al cap d'una estona, alguns cops més estona, alguns cops menys, això és
> bastant aleatori, hauria de quedar amb la configuració de fàbrica (algun
> cop cal desendollar-lo i tornar-lo a endollar)
>
> Ja ens diràs si et funciona, jo ho vaig fer ahir amb un d'un company :)
>
> Lluís

Ho vam provar així, però ho tornarem a intentar.
He trobat com passar-li per tftp el firmware original:
http://csircoin.blogspot.com/2005/04/linksys-disaster-recovery.html

Ho pots provar Manel? Si no, passa't dimarts i ho mirem

O Potser es que està espatllat directament.....