[MataroSensefils] Crear la XarXa a Rocafonda

Jose Legido jose a legido.com
div nov 21 09:08:43 CET 2008

Està projectat un node molt a prop teu, el pots veure a www.matarosensefils.net
Concretament : http://guifi.net/node/15973
El volíem configurar aquest cap de setamana.

Per poder connectar-te, necessites tenir accés al terrat del teu bloc
de pisos per ficar una anteneta i poder passar un cable fins a casa
teva.
Si vols, quan el tinguem muntat, fem proves de cobertura.