[MataroSensefils] Crear la XarXa a Rocafonda

Salah Benyazid salah.benyazid a es.ibm.com
div nov 21 09:01:30 CET 2008

Yo estic  a prop de el camp de  futbol rocafonda.

des del meu terrat no veig cap Xarxa de mataro sense fils.

Saludos
Salah Benyazid

Software Platform Management Services
IBM Global Technology Services
email: salah.benyazid a es.ibm.com

Raül Chamarro <raul a enbicicleta.org>
Sent by: llista-bounces a matarosensefils.net
20/11/2008 23:02
Please respond to
Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
<llista a matarosensefils.net>

Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
<llista a matarosensefils.net>
cc

Subject
Re: [MataroSensefils] Crear la XarXa   a Rocafonda

Hola,

es podria començar a fer una mica de difusió de la xarxa per la zona...

jo estic a Palau, però frontera amb rocafonda. A casa meva hi haurà un
node que serà visible desde molts carrers de rocafonda. Podria ser un
primer pas.

També hi ha possibilitat de muntar-ne un a la picasso (en jose tindrà
més detalls).

Podries passar-te per l'associació de veins de l'escorxador que està
aqui al costat també i en parlem.

Benvingut!!!

R.

Salah Benyazid escribió:

> bona nit
>
> algú em podria indicar como puc conectarme  a Mataró sense fils y
> Crear la Xarxa  sense fils per tota la gent del bari de rocafonda?
>
> estic ubicat per la zona de la plaça Joan  XXIII  del bari de rocafonda
>
> Marcí a tothom
>
> Saludos
> Salah Benyazid
>
> Software Platform Management Services
> IBM Global Technology Services Tlf: (34) 656150436
> email: salah.benyazid a es.ibm.com
l'assumpte del correu

l'assumpte del correu

Salvo indicado de otro modo más arriba / Unless stated otherwise above:
International Business Machines, S.A.
Santa Hortensia, 26-28, 28002 Madrid
Registro Mercantil de Madrid; Folio 1; Tomo 1525; Hoja M-28146
CIF A28-010791