[MataroSensefils] Projecte per presentar al'Ajuntament (era:Re: Com va anar ahir a la AAVV escorxador?)

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
div nov 21 08:23:58 CET 2008

Evidentment no és un objectiu immediat, ni a mig termini, però aquesta
xarxa de fibra òptica està pagada amb els diners del poble, que menys que
la interconnectin a la xarxa comuna ? No podrien activar-hi una vlan per
permetre l'enllaç entre supernodes ?

Sense perdre en nostre objectiu principal fer xarxa i interconnectar
persones (físiques, jurídiques, ...) està molt bé que anem creant debat
sobre aquests temes i que ho anem deixant anar aquí i allà perquè la gent
vagi agafant, poc a poc, sensibilitat i vegin la importància
d'interconnectar xarxes, de que les xarxes siguin neutrals, on neutralitat
és que per la xarxa, sigui propietat de qui sigui, hi pugui passar tothom,
com la xarxa dels carrers que tenim als nostres pobles.

Lluís

Lluís