[MataroSensefils] Projecte per presentar a l'Ajuntament (era:Re: Com va anar ahir a la AAVV escorxador?)

Enric enric a musaik.net
div nov 21 00:24:44 CET 2008

Salut,

En/na Jordi Clopes ha escrit:

> 2008/11/20 Jose Legido <jose a legido.com <mailto:jose a legido.com>>
>
>     (...)
>

>     El problema de la fibra òptica es que està dintre de la seva xarxa,no?
>     La poden "fer lliure" perquè l'utilitzem? no ho sé, eh?

estic d'acord amb tu, que no és cap a on hem d'anar. M'atreveixo a dir
ja, en un futur a mig termini.

>     Aquest dimarts podríem parlar de quins edificis "demanem",no?
>

> Pensa en l'exemple d'internet.
>
> Podem connectar dos nodes de Guifi.net a través d'internet per VPN i
> no per això deixa de ser menys oberta la xarxa, oi?
Però amb això que diu en Jordi també hi estic d'acord. És un debat que
recordo que vam tenir fa molt temps, en principi volíem ser totalment
independents. Però com que no ho èrem (però ho serem), calia utilitzar
internet amb VPN per interconectar-nos. Què millor que internet que
utilitzar una xarxa pública. Però, sempre amb l'objectiu de no
necessitar-la a la llarga perquè ja tenim la comuna.

ES CREUEN que AIxÍ Ens FAN FORA!
El dimarts 28 d'Octubre del 2008 serà recordat pel dia que van intentar
ofegar el moviment d'okupació a Mataró. Han desallotjat la Fibra i
Àcrata. Concentració davant l'Ajuntament a les 20h.
<http://musaik.net>