[MataroSensefils] Projecte per presentar a l'Ajuntament (era:Re: Com va anar ahir a la AAVV escorxador?)

Jose Legido jose a legido.com
dij nov 20 15:09:28 CET 2008

2008/11/20 Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com>:
> Deu n'hi do tot plegat!!! Quins fitxatges més bons :-)
>
> Jose, si vols pots penjar el que tinguis de text pels díptics al wiki i anem
> completant-ho.

Un díptic son dues pàgines, no?
He fet ràpid, copiant coses existents, que cadascú digui la seva!
http://www.matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Documentaci%f3.D%edptic

> Jo m'estic mirant el projecte per presentar a l'Ajuntament. En Lluís Dalmau
> i en Jordi Soler m'han fet arribar un enllaç a Guifi.net on n'hi ha un munt:
>
> http://guifi.net/budgets/3671/list/Preparation
>
> I en concret m'he fixat en un de Sant Andreu de Llavaneres, molt recent:
>
> http://guifi.net/node/17766
>
> En aquest de Llavaneres, utilitzen antenes duals 5,4 Ghz i 2,4 Ghz i
> Supernodes formats per dos RouterBoards de 4 Mini-pci cada un.
> També tenen en compte el preu de mà d'obra que caldria contractar per a la
> instal.lació, entre d'altes coses.

Molt currat, al menys que no diguin que no hem propossat res!

> [...]
> tranquil·lament en els seus edificis: i si algú es fes mal o si caigues
> algun equip al cap d'algú. Això cal que ho fagi un instal.lador, lampista o
> similar.
>
> Per fer la proposta de la primera fase de desplegament que ens demanen i
> triar a quins edificis voldríem instal.lar nodes, estic tenint en compte
> també la fibra òptica de titularitat municipal, que ja uneix molts edificis
> municipals.
>
> Per veure la fibra òptica dels mataronins i les mataronines, podeu fer un
> cop d'ull a la memòria del 2007 de l'Ajuntament (plana 67):

El problema de la fibra òptica es que està dintre de la seva xarxa,no?
La poden "fer lliure" perquè l'utilitzem? no ho sé, eh?
Aquest dimarts podríem parlar de quins edificis "demanem",no?
Bona feina crack!